sobota, 21 listopada 2020

105. Bliźniacze kartki świąteczne ..

 Witajcie ! 


U mnie zrobiło się już bardzo świątecznie, 
a to za sprawą kartek, które w tym roku wróciły do łask ;) 
Dwie z nich własnie dziś Wam pokażę. 

Stworzyłam bardzo podobne kartki,
 które praktycznie różnią się tylko kształtem.
Bazy okleiłam papierem w paski 
z męskiej kolekcji Man's World oraz papierem bazowym
 z kolekcji Christmas Colors od Craft&you design.
 Na wierzchu umieściłam kompozycję w kształcie wianka
 z mnóstwem wykrojnikowych listeczków i pięknej poinsencji. 









Swoje kartki zgłaszam na: 

Wyzwanie 64 Bingo na blogu Filigranki


linia: tekturka- perełki- liście


oraz 








Do zobaczenia!
Nika 

10 komentarzy:

  1. Przepiękny zestaw! Cudowne kartki. Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami - DT Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowe obie prace. Podglądam co tworzysz i jestem pod ogromnym wrażeniem. Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami:) Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi niezmiernie miło to słyszeć! Bardzo dziękuję ❤

      Usuń
  3. Przecudne kartki. Dziękujemy za zgłoszenie jej na wyzwanie Filigranek. - pozdrawiam -Ania- DT Filigranki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny zestaw ❤️ Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Filigranki i serdecznie pozdrawiam. DT Monika Conca

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw. Dziękuję za wspólną zabawę z Filigrankami Pozdrawiam Bogusia :)

    OdpowiedzUsuń