wtorek, 17 listopada 2020

103. Świąteczna szkatułka ..

Cześć! 

U mnie już zdecydowanie pachnie świętami od dłuższego czasu .. 
W tym roku jakoś szybciej postanowiłam zacząć
i trochę poświęcić czasu na świąteczne błyskotki,
 które uwielbiam. Stworzyłam Świąteczną szkatułkę,
 która idealnie sprawdzi się jako upominek pod choinkę.
 Można w niej przechowywać zdjęcia czy inne ważne wspomnienia :) 
W mojej kompozycji umieściłam mnóstwo
 tekturowych elementów od BlooMar designs.

Saneczki zamknięte w kopule robią niesamowite wrażenie ;) 

W swojej pracy użyłam
 także papierów Lemoncraft - JOY TO THE WORLD BASIC,
 z których powstała między innymi piękna poinsencja.  












 




Swoją pracę zgłaszam na:

Wyzwanie z moodboardem BE MERRY w Lemoncraft 



oraz 

Wyzwanie 59 gwiazdka  w Scrapkowo



pozdrawiam 
Nika ;) 








 

6 komentarzy:

  1. Piekna praca:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Listopadowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, gwiazdkowa praca! Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu na blogu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity efekt;) Dziękuję za udział w listopadowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. omg, coś cudownego <3. dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwyciłam się tą pracą. Pozdrawiam z Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne pudełko. Ciekawe jakie prezenty kryje w środku. Dziękuję za udział w wyzwaniu Magdalena z Lemoncraft.

    OdpowiedzUsuń