czwartek, 5 listopada 2020

101. Delikatny komplet z okazji Chrztu Świętego..

Cześć ! 

Dzisiejszą moją inspiracją jest delikatny komplet
 dziewczęcy z okazji Chrztu Świętego.
Wybrałam swoją ulubioną bazę
 w wersji DL pionowej i ozdobiłam ją tak,
 aby efekt był bardzo lekki, subtelny. 
Do kompletu dołączyłam także pudełeczko,
dzięki czemu wszystko ze sobą pięknie współgra i wygląda elegancko.







Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie:

Dowolna praca z tekturką na blogu Miszmasz papierowy




Użyłam tekturkę z waszego sklepiku:  

Komplet świec



Pozdrawiam 

Nika 




 

3 komentarze:

  1. Śliczna praca.Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, podoba mi się jej kompozycja :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń