środa, 25 marca 2020

83. Album BOHO..

Cześć!

Ostatni czas jest ciężki dla nas wszystkich :(
Miejmy nadzieję,
że jakoś poradzimy sobie z pandemią i wszystko wróci do normalności..

Ja tym czasem wzięłam się za projekt,
który od bardzo dawna za mną chodził :)

Przy dwójce dzieci w domu trochę to trwało, ale jest..

mój album BOHO !

Stworzyłam go na okrągłej bazie wyciętej przy pomocy wykrojnika.

Albumik schowałam w metalowym pudełku
ozdobionym także w tym stylu,
 tak aby tworzył komplet .

Kochani
 zapraszam do oglądania i mam nadzieję,
 że i Wam spodoba się tak jak mnie ! ;)


















Zgłaszam swój albumik na wyzwanie:
na blogu Scrapandme



oraz
Na blogu sklepmiszmaszpapierowy


i
na blogu Towarzystwa dobrej zabawy



Życzę Wam dużo zdrowia !! <3

Pozdrawiam
Nika 



6 komentarzy:

  1. И альбом, и коробка достойны восхищения. Вам доброго здоровья и успехов желаю от все команды TDZ. Спасибо, что творите вместе с нами. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, nietypowy i wyjątkowy! W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny:)Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pięknie! Prawdziwy skarb :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały pomysł, cudowne wykonanie, dziękuję za zabawę z TDZ, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń