poniedziałek, 24 lutego 2020

74. Romantyczny Tag..


Cześć!
Ostatnio dużo się dzieje w mojej pracowni
 i bardzo się z tego cieszę ,
ale brakuje mi czasu na wpisy ;)

Mam nadzieję,
że uda mi się choć trochę
nadrobić zaległości ;)

Dziś będzie subtelnie
i nieziemsko romantycznie
za sprawą mięty i różu.
Jakoś nie przemawiało do mnie to
połączenie kolorystyczne, ale przyznam,
 że bardzo mi się spodobało i na pewno
powstanie jeszcze nie
 jedna praca z ich użyciem.
  




swoją pracę zgłaszam na
wyzwanie w ScrapandMe Moodboard

 





i wyzwanie w
egoCraft - Z miłością



Miłego wieczoru !
pozdrawiam
Nika ;)


6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny tag. Dziękuję za udział w zabawie Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie, warstwowo i pastelowo, bardzo dziękuję za zabawę z AltairArt, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te pastele, warstwy i koronki 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art i życzę powodzenia 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. This is amazing!! Thank you for joining this months egoCraft Challenge.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy tag :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art. Pozdrawiam, Monika DT

    OdpowiedzUsuń