wtorek, 28 stycznia 2020

71. Męski album..

 Cześć ! 
Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować
moją kolejną męską pracę ,
chcąc nie chcąc prześladują mnie ostatnio ;)
 ale jak wspominałam wcześniej walczę z nimi ,
 bo jak to mówią
 trening czyni mistrza ! :D 


Przyznam ,że efektem końcowym
 jestem miło zaskoczona
i mam nadzieję,że i Wam się spodoba;)



*digi - I love digi

















Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie:

 Blog Kreatywny Świata Pasji
zegary zegarki, Wyzwanie #19 – Zegary, zegarki i zegareczki



Pozdrawiam
Nika :)

5 komentarzy:

  1. Super, jaki piękny i dopracowany w każdym calu! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Kreatywnym sklepu Świat Pasji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny album, ale szczególnie zachwycam się tą nietypową formą :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu zegarkowym bloga Kreatywnego Świata Pasji :)
    Domi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy album! Dziękuję za udział w styczniowym wyzwaniu Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album, uwielbiam przedarcia. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji. Pozdrawiam Patrycja, Scrapatki :)

    OdpowiedzUsuń