niedziela, 15 grudnia 2019

65. Oszroniony wianuszek ..

Cześć !


Ostatnio goszczą u mnie same

 bombeczki świąteczne,
 jednak tym razem postanowiłam zrobić 
troszkę inną kartkę,
 ale kształtem bardzo podobną ;)

Święta Bożego Narodzenia
 kojarzą mi się z czerwienią i koniecznie 
z wianuszkiem !
 A więc nie mogło zabraknąć w tym roku 
pracy właśnie z nim ;) 








W mojej pracy znalazł się jeden z arkuszy
 papieru i kilku wyciętych dodatków z kolekcji Christmas Memories od ScrapandMe . 

Całość oszroniłam
 i zapakowałam w pięknie pasujące
pudełeczko od Goatbox .



Swoją pracę posyłam na:

Wyzwanie wianki,wianeczki,wianuszki na blogu Essy-floresy




wyzwanie na blogu ScrapandMe : Boże Narodzenie



oraz

Wyzwanie Magia Świąt na blogu Zielone Koty 



Pozdrawiam i Ściskam cieplutko !

Nika 

4 komentarze:

  1. Przepiękna karteczka 💛 dziękuję za udział w essowym wyzwaniu 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianuszek...Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślizna praca...Dziękuję za udział w Essowej zabawie :) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl xo Magda

    OdpowiedzUsuń