niedziela, 18 sierpnia 2019

54. Rocznicowa szkatułka ..

Cześć!
 
Dziś pokażę Wam Zestaw na 30 Rocznicę Ślubu w fioletach .
Przyznam ,że kolor ten chyba nigdy nie był moim sprzymierzeńcem jeśli chodzi o tego typu prace.
Ale od kiedy na rynku pojawiły się
papiery od Scrapandme bardzo mnie urzekły
 i od tej pory wszystko robiłabym w fioletach :) 

Mam nadzieję ,że i Wam się spodoba mój zestawik .
















Nie wiem czy zauważyliście ;) 

ale na szkatułce ukryłam kilka motyli , dlatego swoją pracę

posyłam na wyzwanie "Motyle"
na blogu odAdoZet






ukryła się także ważka :)


Zgłaszam również na wyzwanie w :
Scrapkowo.pl





Pozdrawiam Nika ;) 

9 komentarzy:

  1. Pięknie! Świetnie sobie poradziłaś z fioletem 💜 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu sklepu Od A Do Zet 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny komplet. Dziękuję za udział w wyzwaniu "Od A do Zet" ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny zestaw:) Gratuluję okiełznania fioletu:) Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Od A do Zet:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny komplet! Oj, ja też uzależniłam się od tej kolekcji, ale póki co, nie wybieram się na Meadow-owy odwyk;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw;) Dziękuję za udział w sierpniowym wyzwaniu scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna:)! Dziękuję za udział w Sierpniowym Wyzwaniu Scrapkowo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, cudo,dziękuję za zabawę ze scrapkowo.pl, pozdrawiam serdecznie Magda

    OdpowiedzUsuń