sobota, 19 stycznia 2019

38. Słoneczny album ..

Cześć !
W ten mroźny i słoneczny dzień przychodzę do Was z moją słoneczną inspiracją ;) 
❄ ❄ 

Przez ostatni okres moją największą uwagę pochłonął album , z którego nie powiem jestem bardzo zadowolona ;D ..
Album posiada 6 kart + dodatkowe małe bazy wkładane w kieszonki .

Pomieści ok 50 zdjęć !  <3 ..
Bazę albumu zakupiłam w Craft Corner ,

 tekturki od I kropka- wycinanki tekturowe , 

a papier w większej części z kwiatowymi dodatkami i napisami od Craft O'clock z kolekcji : On the Couch.

Także zapraszam do oglądania !

Zdjęć jest mnóstwo :) <3
 
 







Sama nazwa kolekcji kojarzy się z zimą ,
 bo jak kanapa to i długie zimowe wieczory
przed telewizorem :) a ja postanowiłam ,
 że przełamię stereotypy i zrobię z niej piękny słoneczny album ,
który zgłaszam na takie właśnie wyzwanie :

 „Na przekór zimie! – praca pełna słońca :)”



Pozdrawiam Was Serdecznie ;)



Do zobaczenia

Nika . 


4 komentarze:

  1. Piękny album :) genialnie wykorzystałaś "kanapową" kolekcję <3 okładka albumu mnie zachwyciła tak jak i wnętrze albumu :) pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały ! i na dodatek z jednej z moich ulubionych kolekcji :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft O'Clock!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam , że moją chyba też! ;) Również dziękuję:)

      Usuń