środa, 26 września 2018

15. Romantycznie ..

Cześć !

Troszkę mnie tutaj dawno nie było . Ale pomalutku wracam ;)
I jest szansa ,że moja pooperacyjna noga pozwoli mi na trochę więcej szaleństwa ;p

Dziś w ramach pierwszej inspiracji dla I kropka - wycinanki tekturowe
jako nowa projektantka  juppii :) stworzyłam romantycznego boxa z ich pięknymi tekturkami .

Wierzch pudełka przyozdobiłam własnoręcznie wykonanymi kwiatkami, a wśród nich ukryłam piękne tekturowe serduszka, które świetnie nadają się do mediowania . W środku wkomponowałam tekturkę 3D uroczej pary młodej z kolekcji Celebrate, którą bardzo łatwo się składa - bez żadnych problemów ;)  Do całości pięknie wkomponowały się również pozostałe tekturki , które zostawiłam w surowym stanie. Całość delikatnie obsypałam brokatem, co sprawiło,że  wygląda bardzo elegancko . Do wykonania  boxa użyłam papierów marki Lemoncraft 



<3














Zgłaszam na wyzwanie w lemoncraft
 z przepięknym jesiennym modboardem



pozdrawiam

Nika

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft

    Pozdrawiam serdecznie
    Ewa
    Mimowolne Zauroczenia

    OdpowiedzUsuń