sobota, 18 sierpnia 2018

6. Skrzynia skarbów.

Cześć!

Dziś pokaże Wam moją skrzynię, której ostatnio poświęcałam najwięcej czasu .
Do jej stworzenia użyłam pojemnika po ananasie - jak pisałam wcześniej  lubię różnym, niepotrzebnym rzeczom nadawać drugie życie. :)

Morskich klimatów nigdy dość !:)





A chcecie wiedzieć co kryje się w środku ??  ;)
...











Pewnie ,że album, a cóż by innego ;D
Zobaczcie sami











 Niestety na zdjęcia z wakacji
 trzeba trochę jeszcze poczekać, ale na pewno pięknie się wkomponują
 i będziemy często do niego z chęcią wracać .
Zawsze marzyłam o takim nietypowym albumiku <3














Do stworzenia Albumu użyłam:

* tekturek i papierów marki Laserowe Love
 * tekturek firmy Essy floresy
*papierów z UHKgallery
oraz
*media z 13@rts
i kilku pamiątek znad morza



Albumik zgłaszam na wyzwanie :


CherryCraft




Art piaskownica





Do zobaczenia !
Nika 

13 komentarzy:

  1. Super;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany, fantastyczna praca, zarówno sama skrzynia jak i karty albumowe ukryte w środku! zamarzyła mi się taka skrzynia <3 dziękuję za udział w wyzwaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło usłyszeć tak miłe słowa od samej Mistrzyni :D .. dziękuję <3

      Usuń
  3. Świetna praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna praca :-) Dziękuję za udziała w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna metamorfoza pudełka, a zawartość zapiera dech :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu Zielonych Kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, cudeńko :) Piękne wspomnienia wakacji :)Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń